Kraj

Royal Unibrew zmienia opakowania piw Brok i przygotowuje kampanię

Firma Royal Unibrew Polska zmieniła opakowania piw Brok Export i Brok Sambor. Ich kreacją zajęła się agencja Lothar Boehm. W...

Firma Royal Unibrew Polska zmieniła opakowania piw Brok Export i Brok Sambor. Ich kreacją zajęła się agencja Lothar Boehm. W nowym opakowaniu zmieniono liternictwo, kolorystykę oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów. Jak powiedziała Kinga Ostrowska, brand manager w Royal Unibrew Polska, nowy wygląd piwa Brok Export został przygotowany pod kątem młodszego konsumenta. Zmianie layoutu opakowań towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie Koszalin oraz kilka wybranych nadmorskich miejscowości. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ad Fabrika FCB. Planowaniem i zakupem mediów standardowych zajął się dom mediowy BrandConnetion, a niestandardowych – CAM Media. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane. (JD)