M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alistair Ballantyne odpowiada za globalną sprzedaż reklam w Metro Int.

Serwis Dzienny | 18 lipca 2006, 06:45

Metro International awansowało Alistaira Ballantyne'a na stanowisko head of global sales. Będzie odpowiadał za sprzedaż reklam w całym globalnym portfolio...

Metro International awansowało Alistaira Ballantyne'a na stanowisko head of global sales. Będzie odpowiadał za sprzedaż reklam w całym globalnym portfolio wydawcy, który publikuje 69 wydań bezpłatnej gazety w 21 krajach. Wcześniej Ballantyne był odpowiedzialny za sprzedaż reklam w brytyjskim wydaniu "Metra". Poprzednio pracował jako international group manager w IPC Media, wydawcy magazynów "Marie Claire", "In Style" i "Wallpaper". Doświadczenie zawodowe zdobywał również w firmach: Attic Futura, Leo Burnett i Emap. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,