Zagranica

Agencja Love przygotowała nowy wizerunek programu w Extreme Sports Channel

Agencja Love przygotowała nowy wizerunek cyklicznego programu telewizyjnego "Extreme on the road" pokazywanego w stacji Extreme Sports Channel. Nowa 11-odcinkowa...

Agencja Love przygotowała nowy wizerunek cyklicznego programu telewizyjnego “Extreme on the road” pokazywanego w stacji Extreme Sports Channel. Nowa 11-odcinkowa seria programów kierowana jest przede wszystkim do widzów w wieku 16-34 lata zainteresowanych tematyką BMX, streetballu i sportów miejskich. Agencja Love z Manchesteru przygotowała zupełnie nową identyfikację i oprawę programu. Program będzie miał też nowe logo. Nowa oprawa pojawi się w wersji brytyjskiej i europejskiej, w wersjach lokalnych, m.in. we Francji, w Polsce i Portugalii. Agencja Love już wcześniej pracowała dla Extreme Sports Channel – przy programie “Genex”. (“BrandRepublic”)