Kraj

Browar Łomża po raz pierwszy inwestuje w reklamę telewizyjną

Lubelska agencja reklamowa Vena Art przygotowała strategię i kreację, a dom mediowy Media Group zaplanował i kupił media do rozpoczynającej...

Lubelska agencja reklamowa Vena Art przygotowała strategię i kreację, a dom mediowy Media Group zaplanował i kupił media do rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej piwa Łomża Export z portfolio Browaru Łomża. Celem podjętych działań jest umocnienie pozycji tego stosunkowo młodego brandu (wprowadzonego pod koniec 2004 r.) w segmencie premium. To pierwsza kampania telewizyjna tej marki. 30-sekundowy spot reklamowy pt. “Szanuj Zieleń” emitowany jest w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w wybranych kanałach tematycznych: Discovery, National Geographic, TVN Turbo, Polsacie Sport, Canal Plus, Canal Plus Sport, Extreme Sport, Viva Polska, MTV Polska, TVN Meteo oraz AXN. Wsparciem będą reklamy outdoorowe (5,04×2,38, 6×3, siatki wielkoformatowe) w północno-wschodnim regionie kraju (Podlasie to rodzimy rynek łomżyńskiego browaru). Film reklamowy wyreżyserowany przez Marcina Ziębińskiego (ostatnio reżyserował komedię sensacyjną pt. “Dublerzy”) oparto na skojarzeniach. Przedzierający się przez tropikalną dżunglę wędrowcy napotykają nowe gatunki roślin: krzew mamonowca kwitnący banknotami, drzewo sandałowe rodzące ten rodzaj obuwa i w końcu drzewo butelkowe ze zwisającymi butelkami piwa. Kampania prowadzona będzie w lipcu i sierpniu br. Do tej pory Browar Łomża właściwie nie korzystał z reklam telewizyjnych (z wyjątkiem epizodycznej kampanii piwa Złoty Kur w Vivie). (MB)