Kraj

Colgate-Palmolive promuje w hipermarketach linie Thermal Spa i Aromatherapy

Colgate-Palmolive Poland rozpoczęło promocję konsumencką produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy. Celem akcji prowadzonej przez firmę marketing services...

Colgate-Palmolive Poland rozpoczęło promocję konsumencką produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy. Celem akcji prowadzonej przez firmę marketing services Great Open House jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki Palmolive jako eksperta w codziennej pielęgnacji poprzez przybliżenie klientom oferty produktów dwóch linii – Palmolive Thermal Spa oraz Palmolive Aromatherapy, w tym nowości – Aromatherapy Vitality. Celów sprzedażowych projektu nie podano. W czasie akcji promocyjnej kosmetyki obu wymienionych linii Palmolive można nabyć w specjalnych cenach. Dodatkowo do każdego produktu linii Palmolive Thermal Spa dodawana jest gratis gąbka do peelingu, natomiast za zakup artykułu linii Palmolive Aromatherapy konsumentka otrzymuje w prezencie kosmetyczkę. Promocja realizowana jest w sieciach hipermarketów oraz cash & carry. (TW)