Zagranica

"Wallpaper" wydaje nowy dodatek reklamowy "Bespoke"

Międzynarodowy magazyn "Wallpaper" wprowadza nowy dział reklamowy pod nazwą "Bespoke". Prowadzony będzie przez Tarę Winstanley, dyrektor handlową magazynu. Dodatek ma...

Międzynarodowy magazyn “Wallpaper” wprowadza nowy dział reklamowy pod nazwą “Bespoke”. Prowadzony będzie przez Tarę Winstanley, dyrektor handlową magazynu. Dodatek ma proponować klientom oryginalne, szyte na miarę rozwiązania. Będzie wydawany zarówno w ramach magazynu, jak i oddzielnie – przy specjalnych okazjach. Według Tary Winstanley “Bespoke” oferuje wybranym klientom innowacyjne metody – poza tradycyjnym przekazem reklamowym – dotarcia do wpływowego audytorium. W zeszłym miesiącu magazyn ogłosił wprowadzenie serii “Wallpaper City Guides” przygotowanych we współpracy z Phaidon Press. Zaś we współpracy z Ferrari GB “Wallpaper” projektuje indywidualne wersje samochodu Ferrari 612 Scaglietti. “Wallpaper”, który obecnie należy do IPC Media, obchodzi w tym roku dziesiątą rocznicę ukazywania się na rynku. (“Media & Marketing Europe”)