Międzynarodowy magazyn “Wallpaper” wprowadza nowy dział reklamowy pod nazwą “Bespoke”. Prowadzony będzie przez Tarę Winstanley, dyrektor handlową magazynu. Dodatek ma proponować klientom oryginalne, szyte na miarę rozwiązania. Będzie wydawany zarówno w ramach magazynu, jak i oddzielnie – przy specjalnych okazjach. Według Tary Winstanley “Bespoke” oferuje wybranym klientom innowacyjne metody – poza tradycyjnym przekazem reklamowym – dotarcia do wpływowego audytorium. W zeszłym miesiącu magazyn ogłosił wprowadzenie serii “Wallpaper City Guides” przygotowanych we współpracy z Phaidon Press. Zaś we współpracy z Ferrari GB “Wallpaper” projektuje indywidualne wersje samochodu Ferrari 612 Scaglietti. “Wallpaper”, który obecnie należy do IPC Media, obchodzi w tym roku dziesiątą rocznicę ukazywania się na rynku. (“Media & Marketing Europe”)