Kraj

Superstacja może przyspieszyć termin debiutu na rynku telewizyjnym

Prawdopodobnie już we wrześniu br., a nie - jak zapowiadano - pod koniec bieżącego roku wystartuje Superstacja, pierwszy na polskim...

Prawdopodobnie już we wrześniu br., a nie – jak zapowiadano – pod koniec bieżącego roku wystartuje Superstacja, pierwszy na polskim rynku informacyjny kanał “tabloidowy”. – Wszystko zależy od wyników rozmów z Polsatem, które właśnie prowadzimy – mówi Ryszard Krajewski, prezes i założyciel stacji. Rozmowy dotyczą umieszczenia Superstacji na platformie cyfrowej Polsatu. Telewizja ma być bowiem dostępna w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Krajewski potwierdził jednocześnie nasze informacje o zatrudnieniu na stanowisku wydawcy serwisów informacyjnych Sławomira Kińczyka, dotychczasowego szefa newsroomu warszawskiego Antyradia 94 FM. Dodaje, że niemal w całości skompletowano już zespół, który docelowo ma liczyć ok. 40 osób. Nazwisk nie chce jeszcze jednak podawać. Superstacja ma być wzorowana na prasowych tabloidach, takich jak “Fakt” czy “Super Express”. Wyróżnikiem Superstacji ma być emocjonalny i dosadny język. Udziałowcami telewizji są właściciel bazy produkcyjnej K&R Enterprises Sp. z o.o. oraz producent telewizyjny Astro Sp. z o.o. (BG)