Kraj

Dorota Grudzień-Molenda została dyrektorem marketingu w HP Polska

Dorota Grudzień-Molenda objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale TSG (dział rozwiązań dla przedsiębiorstw) firmy technologicznej HP Polska. Na nowym stanowisku...

Dorota Grudzień-Molenda objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale TSG (dział rozwiązań dla przedsiębiorstw) firmy technologicznej HP Polska. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za strategie, marketing korporacyjny oraz komunikację. Dorota Grudzień-Molenda związana jest z HP od sześciu lat. W tym czasie zajmowała szereg stanowisk menedżerskich, na których była m.in. odpowiedzialna za marketing usług oraz strategie komunikacji na rynki: telekomunikacyjny, finansowo-bankowy, przemysłowy oraz publiczny. Obecna dyrektor marketingu HP Polska ma za sobą doświadczenia na podobnym stanowisku w Optimus SA, w której to spółce kierowała marketingiem usług integracyjnych. Dorota Grudzień-Molenda jest absolwentką Wydziału Marketingu i Zarządzania SGH. Ma 32 lata, jest zamężna i ma córkę. W wolnych chwilach uprawia jogę, jest także miłośniczką górskich wędrówek oraz jazdy konnej. (JP)