Kraj

Ruszył e-Kiosk.pl - nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism

E-Kiosk.pl to nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism. Jego operatorem jest firma Digital Content założona przez byłych pracowników wydawnictwa...

E-Kiosk.pl to nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism. Jego operatorem jest firma Digital Content założona przez byłych pracowników wydawnictwa Vogel Burda Communications, a prezesem Piotr Kubiszewski, były red. nacz. magazynu “Chip”. Serwis opiera się na własnej technologii, którą opracowali programiści Digital Content. System startuje z ofertą ok. 10 tytułów z wydawnictw Motor-Presse, IDG i Magnum-X, są to pozycje przeznaczone głównie dla mężczyzn. Rozmowy z innymi wydawcami trwają. Piotr Kubiszewski za swoją konkurencję uważa takie systemy dystrybucji e-wydań jak eGazety.pl i NetPress. – Obecność innych graczy nie powinna być jednak barierą naszego rozwoju, bo wielu wydawców wyraża chęć współpracy z różnymi systemami dystrybucji elektronicznej, podobnie jak to jest w przypadku dystrybucji tradycyjnej – mówi Piotr Kubiszewski. (TW)