M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Universal Music robi przegląd domów mediowych

Serwis Dzienny | 20 lipca 2006, 06:45

Universal Music Group wystawia do przeglądu swój budżet wart 8 milionów funtów na planowanie i zakup mediów. Dotychczas zarządzał nim...

Universal Music Group wystawia do przeglądu swój budżet wart 8 milionów funtów na planowanie i zakup mediów. Dotychczas zarządzał nim należący do WPP Group dom mediowy MediaCom. Universal Music Group ma kilka wytwórni płytowych, m.in.: Interscope, Geffen i Mercury Records. Promuje m.in. takich artystów, jak: U2, Elton John, Girls Aloud i Scissor Sisters. Udział firmy w światowym rynku sprzedaży płyt szacowany jest na ok. 25 proc. UMG powstał w 1998 roku w wyniku połączenia Seagram i Polygram. Obecnie działa w 71 krajach świata. UMG zdecydował się na przegląd domów mediowych na wieść o tym, że wytwórnia Warner zamierza zrewidować swój budżet mediowy, obecnie zarządzany przez Media Campaign Services. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,