M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mark Rosenthal, szef mediów Interpublic Group, ze względów zdrowotnych czasowo rozstaje się z firmą

Serwis Dzienny | 20 lipca 2006, 06:45

Mark Rosenthal, szef mediów Interpublic Group, ze względów zdrowotnych czasowo rozstaje się z firmą. Rosenthal ma poddać się zabiegom związanym...

Mark Rosenthal, szef mediów Interpublic Group, ze względów zdrowotnych czasowo rozstaje się z firmą. Rosenthal ma poddać się zabiegom związanym z chorobą nowotworową. W tym czasie zastąpi go Terri Santisi. Rosenthal objął stanowisko media chairmana i chief executive Interpublic Group w maju 2005 r. Nadzorował biznesy związane z planowaniem i zakupem mediów. Interpublic Group to w Stanach Zjednoczonych czwarty największy podmiot w kategorii planowania i zakupu mediów z udziałem rynkowym na poziomie 7,4 proc. Trójkę liderów stanowią: WPP Group, Publicis Groupe i Omnicom Group. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,