Kraj

Starcom Next współpracuje z Gemiusem i Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych

Starcom Next, struktura należąca do Starcom MediaVest Group w Polsce, zajmująca się komunikacją w mediach cyfrowych, nawiązała współpracę z firmą...

Starcom Next, struktura należąca do Starcom MediaVest Group w Polsce, zajmująca się komunikacją w mediach cyfrowych, nawiązała współpracę z firmą Gemius i Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych w zakresie badań efektywności kampanii reklamowych. Analiza będzie umożliwiała określenie stopnia zapamiętania każdej z reklam wykorzystywanych w komunikacji. Ma również pomóc we wskazaniu najefektywniejszych kanałów i form kreacji. W badaniu wykorzystywane są w zależności od media miksu spoty telewizyjne, radiowe, plakaty reklamowe, reklamy prasowe oraz internetowe. Analiza wykonywana jest metodą CAWI. Pierwszym klientem, dla którego zostało przeprowadzone takie badanie, jest firma Polmlek prowadząca kampanię serów Warmia. (JD)