Zagranica

John Graham rezygnuje z funkcji CEO agencji Fleishman-Hillard

John Graham rezygnuje z funkcji chief executive officera agencji public relations Fleishman-Hillard (Omnicom Group). Pozostanie w agencji na stanowisku prezesa....

John Graham rezygnuje z funkcji chief executive officera agencji public relations Fleishman-Hillard (Omnicom Group). Pozostanie w agencji na stanowisku prezesa. To trzecia w sześćdziesięcioletniej historii firmy zmiana na stanowisku CEO. John Graham pełnił funkcję CEO od 32 lat. Stopniowo przekaże swoje obowiązki Davidowi Senayowi, który pracuje w agencji od 22 lat. Wiceprezesem agencji natomiast zostanie Paul Johnson. Będzie odpowiadał za public affairs i rozwój Fleishman-Hillard. W ciągu 40-letniej kariery w branży public relations Graham miał reputację twardego i skutecznego menedżera. Do agencji dołączył w 1966 roku, zatrudniony przez Boba Hillarda, jej założyciela. W 1997 roku agencja została kupiona przez Omnicom Group. Oficjalny komunikat o zmianach personalnych w agencji informuje, że obecnie Fleishman-Hillard zarządzana jest przez dziewięcioosobowy zespół strategicznych dla firmy osób, których łączne doświadczenie w agencji wynosi 180 lat. (“Advertising Age”)