Kraj

Sieci Geant i Leader Price nie rezygnują z inwestycji w marketing

Sieci handlowe Geant i Leader Price nie zaprzestaną swoich działań promocyjnych w najbliższych miesiącach. Obie marki należące wcześniej do grupy...

Sieci handlowe Geant i Leader Price nie zaprzestaną swoich działań promocyjnych w najbliższych miesiącach. Obie marki należące wcześniej do grupy Casino mają nowego właściciela. – Mamy plany promocji na najbliższy czas, które zostaną najprawdopodobniej zrealizowane. Zaplanowaliśmy m.in. 10. urodziny Geanta – mówi Damian Ponczek, rzecznik grupy Casino w Polsce. Sieć Geant – 19 hipermarketów – została przejęta przez Real, a ponad 200 supermarketów Leader Price – przez Tesco. Rebranding obu sieci nie nastąpi jednak wcześniej niż pod koniec br., wcześniej można się spodziewać zmiany logo na sklepach Geant. – Mamy umowę z Geantem do końca roku. Na razie klient nie poinformował nas, jakie są jego plany wobec naszej agencji – mówi Marcin Pleti, prezes agencji reklamowej S4. Dla marki Leader Price pracuje DDB Warszawa. Grupa Casino jest obsługiwana od strony mediowej przez Carat Polska i MPG Media Planning. (TW)