M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Celebrities nie budują wiarygodności produktu - wynika z badań firmy Gobscan

Serwis Dzienny | 21 lipca 2006, 06:45

Celebrities nie budują wiarygodności produktu wśród konsumentów - wynika z brytyjskich analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą Gobscan. Znane postaci znalazły...

Celebrities nie budują wiarygodności produktu wśród konsumentów - wynika z brytyjskich analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą Gobscan. Znane postaci znalazły się na przedostatnim miejscu listy najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o marce. Okazuje się, że konsumenci wierzą napisom na opakowaniach, organizacjom konsumenckim, rodzinie i znajomym. Na kolejnych pozycjach znalazły się certyfikaty i logo nadawane przez niezależne instytucje, sprzedawcy i konsumenckie programy w telewizji. Celebrities są na 14. miejscu zestawienia i pod względem wiarygodności wyprzedzają tylko ulotki dostarczane do domu. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: