Kraj

TP SA intensywnie reklamuje tańszą Neostradę

Telekomunikacja Polska SA, która niedawno obniżyła ceny pakietów szerokopasmowego dostępu do internetu, czyli Neostrady, intensywnie reklamuje ją w telewizji, prasie,...

Telekomunikacja Polska SA, która niedawno obniżyła ceny pakietów szerokopasmowego dostępu do internetu, czyli Neostrady, intensywnie reklamuje ją w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie. Autorem kreacji jest agencja BBDO Warszawa (kreację poprzedniej mundialowej kampanii Neostrady przygotowała Testardo Red Cell). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Warszawa. TP SA promuje szczególnie opcję Neostrady z przepustowością 512 kB/s (za 28 zł brutto miesięcznie; przy umowie na trzy lata: 28 zł brutto miesięcznie przez pierwszy rok i 56 zł/miesiąc – przez dwa kolejne lata). (MB)