Kraj

Samsung rozbudowuje struktury marketingowe obszaru consumer electronics

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. przebudowuje struktury marketingowe. Dotychczas w ramach firmy funkcjonowały trzy działy marketingu: sprzętu IT, Telecom...

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. przebudowuje struktury marketingowe. Dotychczas w ramach firmy funkcjonowały trzy działy marketingu: sprzętu IT, Telecom (telefony i akcesoria komórkowe) oraz consumer electronics (sprzęt RTV i AGD). Ten ostatni został obecnie podzielony na marketing RTV (nazywany z angielskiego “brown goods”) i marketing AGD (“white goods”). Ten drugi wyodrębniono, bowiem Samsungowi zależy na wzmocnieniu pozycji i rozpoznawalności marki jako producenta m.in. kuchenek, lodówek, odkurzaczy i klimatyzatorów. Marketing managerem działu AGD została Anna Gembacka (pracuje w Samsungu od ok. 10 lat), na stanowisko marketing managera RTV awansował Marcin Śledziewski (w Samsungu od ok. 4 lat, poprzednio jako product manager). Nowo utworzone stanowisko product coordinatora w dziale objął Tomasz Malasek (poprzednio pracował w customer servisie firmy marketingowej Re-Akcja). Zarówno dział marketingu AGD, jak i RTV mają zasilić kolejne nowe osoby. (MB)