Przetargi

Agencje grupy BBDO zrealizują w kilkunastu krajach regionu projekt dla marki Braun (P&G)

Agencje BBDO Warszawa i Proximity Poland wygrały przetarg i zrealizują w regionie Europy Środkowo-Wschodniej kompleksowy projekt komunikacyjny dla marki Braun...

Agencje BBDO Warszawa i Proximity Poland wygrały przetarg i zrealizują w regionie Europy Środkowo-Wschodniej kompleksowy projekt komunikacyjny dla marki Braun (Procter & Gamble). W przetargu startowały trzy agencje: obsługująca dotychczas tę markę Gruppa66 Ogilvy (nadal pozostaje firmą obsługującą markę Braun, jednak z wykluczeniem tego projektu), Lowe GGK i agencje grupy BBDO. Zadaniem kampanii będzie wzmocnienie wizerunku marki Braun jako oferującej najlepsze rozwiązania w wielu dziedzinach życia. Kampania będzie realizowana w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Szczegóły tego projektu nie zostały podane, wiadomo jedynie, że Polska na początku została wybrana jego liderem. (AMS)