M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie nowe kategorie w tegorocznym konkursie Eurobest Awards

Serwis Dzienny | 11 sierpnia 2006, 06:45

Eurobest Awards, konkurs nagradzający reklamy drukowane, radiowe, telewizyjne/kinowe, internetowe i outdoorowe, wprowadza w tym roku dwie nowe kategorie: reklama bezpośrednia...

Eurobest Awards, konkurs nagradzający reklamy drukowane, radiowe, telewizyjne/kinowe, internetowe i outdoorowe, wprowadza w tym roku dwie nowe kategorie: reklama bezpośrednia i reklama zintegrowana. W kategorii reklamy bezpośredniej oceniane będą kreacja i innowacyjność w marketingu bezpośrednim.

Natomiast w kategorii reklamy zintegrowanej wyróżnione zostaną najlepsze kampanie obejmujące co najmniej trzy różne media. Jury w tych dwóch kategoriach składać się będzie z dziesięciu członków, przewodzić mu będzie przewodniczący jury pozostałych konkursów w ramach Eurobest Awards. Według Terry'ego Savage'a, prezesa Eurobest Awards, konkurs ten jest znaczącym dla branży reklamowej wydarzeniem i odzwierciedla sytuację panującą w tym środowisku. Savage twierdzi, że wprowadzenie dwóch nowych kategorii konkursowych w przyszłości pozwoli uplasować Eurobest Awards jako jedno z najważniejszych wydarzeń w branży. Jury konkursu rozpocznie obrady na początku grudnia br. 5 grudnia na stronach internetowych konkursu zostanie ogłoszona short-lista finalistów. Dwa dni później zostanie opublikowana lista zwycięzców. (Eurobest, The European Awards for Creative Excellence)

Czytaj więcej na temat: ,