Kraj

BRE Bank obchodzi 20-lecie - najsilniejsza komunikacja w historii banku

BRE Bank obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. W związku z tym przygotował silne działania wizerunkowe: koncert dla 4 tys....

BRE Bank obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. W związku z tym przygotował silne działania wizerunkowe: koncert dla 4 tys. osób, kampanię reklamową z pracownikami i klientami banku w roli aktorów oraz serię uroczystych imprez w regionach w ramach realizowanego z Polską Akademią Nauk (PAN) programu nt. innowacyjności w biznesie. – To ukłon w stronę naszych klientów. Chcemy im podziękować, że są z nami, dlatego chcemy opowiedzieć historię prawdziwych ludzi i firm – mówi Szymon Midera, z-ca dyr. dept. marketingu BRE Banku. – To realizacja hasła, że stawiamy na ludzi, dlatego pokazujemy też naszych pracowników z różnych szczebli, chcemy ich bowiem docenić – dodaje.

W BRE Banku pracuje 3 tys. osób, w całej Grupie BRE o 1 tys. więcej. Na koncercie 2 września na pl. Teatralnym w Warszawie (vis-a-vis siedziby BRE), podczas którego standardy jazzowe zagra Tomasz Stańko z zaproszonymi gośćmi (Dorota Miśkiewicz, Marek Napiórkowski, Joakim Milder, Leszek Możdżer, Edyta Bartosiewicz i Orkiestra Kameralna “Aukso”), organizatorzy spodziewają się ok. 4 tys. osób. Swoją rocznicę BRE uczci też kampanią prasową, która ruszy we wrześniu (40 layoutów z klientami i pracownikami banku) i komunikacją w oddziałach. Bank współpracuje z agencją CzteryCzwarte i domem mediowym Vizeum. Uruchomiony zostanie specjalny portal internetowy. W październiku i listopadzie w siedmiu miastach odbędą się uroczyste imprezy, gale regionalne będące zwieńczeniem prowadzonego razem z PAN badania i rankingu nt. innowacyjności w firmach. – Chcemy pokazać BRE nie tylko jako instytucję innowacyjną, ale też mocno wspierającą innowacje w firmach. Chcemy uświadomić przedsiębiorcom, że właśnie innowacyjność, czyli nowoczesne modele biznesowe, patenty, licencje, pieniądze na badania i rozwój, decyduje o konkurencyjności w biznesie – mówi Midera i dodaje, że całościowo obchody 20-lecia banku to chyba największy dotychczas tego typu projekt rocznicowy w polskim marketingu. (MB)