Kraj

Media Sport: ekspozycje sponsorów wokół Kubicy w polskiej TV warte w ostatni weekend 2,4 mln zł

Firma Media Sport monitorująca rynek sponsoringu sportowego przeprowadziła w ostatni weekend badanie widoczności logotypów sponsorów teamu BMW Sauber eksponowanych wyłącznie...

Firma Media Sport monitorująca rynek sponsoringu sportowego przeprowadziła w ostatni weekend badanie widoczności logotypów sponsorów teamu BMW Sauber eksponowanych wyłącznie przez Roberta Kubicę podczas wyścigu, wywiadów i relacji z konferencji. Media Sport monitorowała stacje: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TV4 i Polsat w dniach 4-7 sierpnia. Łączną wartość medialną ekspozycji wokół Kubicy wyceniła na 2,4 mln zł. Logotyp BMW był widoczny 257 razy, logotyp Petronas 203 razy, a Intel – 183 razy. Inne, mniej eksponowane, ale także pojawiające się marki to: O2, Puma, Credit Suisse, Dell, Michelin. (MG)