Kraj

At Media będzie sprzedawać reklamy w Travel Channel, stacja wprowadza polski programming

Travel Channel rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Brokerem stacji będzie dom sprzedaży At Media. Na ramówkę Travel Channel...

Travel Channel rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Brokerem stacji będzie dom sprzedaży At Media. Na ramówkę Travel Channel składają się programy poświęcone turystyce i podróżom. Programy Travel Channel są obecnie nadawane w 12 wersjach językowych, w tym po polsku. Można je oglądać przez 18 godzin na dobę w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. W naszym kraju Travel Channel dociera do 2 milionów abonentów. – Aby dostosować kanał do potrzeb i wymagań polskiego widza, od października 2006 r. na kanale będą nadawane programy realizowane w Polsce i o Polsce oraz z polskim prezenterem – zapowiada Grażyna Crofts, head of affiliate sales & marketing stacji. Ostatnio uruchomiony został też polskojęzyczny serwis internetowy. W portfolio At Media są obecnie 24 stacje, w tym m.in. podróżnicze i turystyczne: National Geographic Channel, Planete i Podróże TV. (PM)