Kraj

Jesienią kolejna kampania Cherokee, wiosną launch Florence & Fred

Tesco ruszy z kolejną kampanią marki odzieżowej Cherokee. Nowa kolekcja wprowadzana jest właśnie do hipermarketów tej sieci. Kampania telewizyjna Cherokee...

Tesco ruszy z kolejną kampanią marki odzieżowej Cherokee. Nowa kolekcja wprowadzana jest właśnie do hipermarketów tej sieci. Kampania telewizyjna Cherokee (ok. 1 tys. GRP) obejmie TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TV4 i TVN Siedem. Tesco dystrybuuje także katalog reklamowy do domów klientów. Sprzedaż wiosenno-letnich kolekcji Cherokee osiągnęła poziom kilkudziesięciu milionów złotych. Na wiosnę przyszłego roku Tesco planuje launch Florence & Fred, wyżej pozycjonowanej marki odzieżowej, pod którą zaoferuje ubrania koktajlowe, biznesowe, wieczorowe. Marketer zastanawia się nad wsparciem reklamowym Florence & Fred. Sieć Tesco Polska obsługują agencja reklamowa Henyo Behrendt i domy mediowe MediaCom Warszawa i PanMedia Western.(JN)