Zagranica

Renault prowadzi zintegrowaną komunikację dla Clio Renault sport 197

Firma marketing services Publicis Dialog przygotowała najnowszy projekt komunikacyjny dla modelu samochodu Clio Renault sport 197 z portfolio Renault. Zintegrowana...

Firma marketing services Publicis Dialog przygotowała najnowszy projekt komunikacyjny dla modelu samochodu Clio Renault sport 197 z portfolio Renault. Zintegrowana kampania wykorzystująca tradycyjne narzędzia marketingu bezpośredniego oraz rozwiązania online prowadzona jest obecnie na Wyspach Brytyjskich. W pierwszej fazie zaplanowanych działań pakiet informacyjny oraz propozycja jazd próbnych nowym autem trafią do 15 tys. konsumentów zakwalifikowanych jako VIP. Miesiąc później zostanie wysłanych ok. 200 tys. prospektów. Elementem online kampanii jest microsite (freelitforyourself.co.uk), który zawiera prezentacje z jazd samochodem oraz gry, które użytkownicy mogą ściągnąć na telefony komórkowe. (“BrandRepublic”)