Kraj

ICT Poland rozważa zatrudnienie lokalnej agencji, trwa kampania Foxy

ICT Poland prowadzi w telewizji kampanię papierów toaletowych Foxy. Kontynuuje w niej linię kreatywną z ub.r. W reklamach występuje rodzina...

ICT Poland prowadzi w telewizji kampanię papierów toaletowych Foxy. Kontynuuje w niej linię kreatywną z ub.r. W reklamach występuje rodzina faraona, która poszukuje czegoś zamiast miękkiej pieluszki dla syna egipskiego monarchy. Z ratunkiem przychodzą papiery Foxy. Akcja spotów w ostatniej kampanii marki rozgrywała się w Chinach, stolicy jedwabiu. Celem aktualnie prowadzonej kampanii jest podnoszenie świadomości marki Foxy, a grupę celową stanowią kobiety z większych miast o dochodach wyższych niż przeciętne. Kreację przygotowała agencja Lowe z Mediolanu, a adaptację spotów powierzono polskiej Lowe GGK. Niewykluczone jednak, że marketer od przyszłego roku będzie korzystał z usług lokalnej agencji. – Prowadzimy wstępne rozmowy na ten temat – mówi Tomasz Walicki, szef marketingu ICT Poland. Firma nie bierze na razie pod uwagę zmiany domu mediowego. Jest obsługiwana przez Initiative Warszawa. (JN)