M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ARBOmedia utworzyło dział prasy niszowej

Serwis Dzienny | 24 sierpnia 2006, 06:45

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska uruchomił dział prasy niszowej. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej w tzw. tytułach ściśle sprofilowanych....

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska uruchomił dział prasy niszowej. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej w tzw. tytułach ściśle sprofilowanych. ARBOmedia oferuje obecnie klientom pakiet Biznes. Obejmuje on osiem magazynów: kwartalniki "Quality News" i "Laptop Magazyn", dwumiesięczniki "Conference & Business", "Franchising Info" i "Wędkarstwo - Moje Hobby", miesięczniki "Golf & Life" i "Jachting" oraz magazyn społeczno-kulturalny "Elity". Zdaniem Magdaleny Laseckiej, sales executive odpowiedzialnej za dział prasa, magazyny te poruszają szeroką tematykę tzw. lifestyle'u na najwyższym poziomie, co w efekcie poszerza grupę ich czytelników. Pakiet Biznes ma gwarantować ogólnopolski zasięg, łączny nakład 155 tys. egz. i target mieszkańców dużych miast, z wykształceniem wyższym, na kierowniczych stanowiskach. - Poprzez połączenie obsługiwanych przez nas magazynów w pakiety tematyczne chcemy zwiększyć ich konkurencyjność na rynku i jednocześnie ułatwić pracę media plannerom - mówi Magdalena Lasecka. Oferta ARBOmedia będzie rozwijana o kolejne tytuły. Wprowadzenie nowych pakietów zawierających tytuły skierowane do młodszych odbiorców planowane jest w ciągu najbliższych czterech miesięcy. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,