M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Top Secret rozpocznie we wrześniu proces naprawy marki, ujednolici wizualizację sklepów

Serwis Dzienny | 24 sierpnia 2006, 06:45

Redan SA, właściciel marki odzieżowej Top Secret, rozpocznie od września proces uzdrawiania tej marki. Jak tłumaczy Kamila Kucińska, kierownik działu...

Redan SA, właściciel marki odzieżowej Top Secret, rozpocznie od września proces uzdrawiania tej marki. Jak tłumaczy Kamila Kucińska, kierownik działu marketingu Top Secret, planowane na wrzesień projekty to początek szerszych działań mających na celu zmianę postrzegania tej marki z brandu bez wyraźnego wizerunku na brand podążający za najnowszymi trendami w modzie i innowacyjny. Jednym z pierwszych zadań jest stworzenie spójnej komunikacji na poziomie sklepów. - Nie jest to łatwy proces. Obecnie sieć Top Secret to 78 sklepów, z których każdy wygląda inaczej, wszystkie wymagają więc wspólnego projektu wizualizacji, uszytego na miarę. Spółka przygotowuje na jesień także dwa konkursy. W jednym z nich - "Zostań twarzą Top Secret" - zostaną wyłonione osoby, które wystąpią w planowanej przez firmę kampanii reklamowej wiosną przyszłego roku. Drugi konkurs - "Jestem Glamour" - zostanie zrealizowany wspólnie z magazynem "Glamour". Uczestnicy mają za zadanie zaprojektować i wykonać gotową koszulkę odzwierciedlającą hasło "Jestem Glamour". Najlepszy projekt zostanie wyprodukowany i wprowadzony do sprzedaży przez Top Secret. Nowością będzie też przygotowanie limitowanej serii akcesoriów damskich i męskich (rękawiczki, krawaty etc. objęte nazwą Top Secret Limited Edition Accessories). (MG)

Czytaj więcej na temat: , , ,