M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wzrosną ceny reklam w radiowej Trójce

Serwis Dzienny | 24 sierpnia 2006, 06:45

Agencja Reklamy Polskiego Radia SA podnosi 18 września ceny emisji reklam. Podwyżka dotyczy jednak wyłącznie Trójki, spotów nadawanych w prime...

Agencja Reklamy Polskiego Radia SA podnosi 18 września ceny emisji reklam. Podwyżka dotyczy jednak wyłącznie Trójki, spotów nadawanych w prime timie. - Podwyżka w Trójce podyktowana jest utrzymującym się stałym wzrostem słuchalności tej stacji oraz koniecznością regulowania popytu i podaży. W atrakcyjnych miejscach na antenie zaczyna nam czasem brakować już miejsca na reklamę - wyjaśnia Tomasz Drzewosowski, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. Dodaje, że wzrost cen na antenie Trójki jest również odpowiedzią na działania stacji konkurencyjnych, które też podnoszą ceny reklam, i koniecznością dostosowania kosztów dotarcia. Ceny spotów wzrosną średnio o 7 proc. w dni powszednie i 3 proc. w weekendy i święta. Najdroższy dotychczas spot nadawany w dni powszednie między godz. 8 a 9 będzie kosztować teraz 4500 zł netto (dotąd 3700 zł). Spot między 6.30 a 7 zdrożeje do 1500 zł, między 7 a 8 i 9 a 10 - do 3400 zł. Dotychczasowe pasmo między 10 a 12 zostaje wydłużone o godzinę i zdrożeje o 40 proc. - do 2100 zł. W paśmie popołudniowym o ponad 26 proc. zdrożeje pasmo między 16 a 18 - do 2400 zł. Podwyżka w weekendy obejmuje pasmo między 9 a 12. Nadawane w nim spoty zdrożeją od 15,4 do 25 proc. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , ,