Kraj

TRADYCYJNE EXTRA - NOWY PRODUKT RAISIO POLSKA FOODS

Raisio Polska Foods wrowadza na rynek "Tradycyjne Extra"- mix masła (40 proc. zawartości w produkcie) i olejów roślinnych. Jest on...

Raisio Polska Foods wrowadza na rynek “Tradycyjne Extra”- mix masła (40 proc. zawartości w produkcie) i olejów roślinnych. Jest on przeznaczony dla osób, które lubią smak masła, ale jednocześnie poszukują produktu łatwego w użyciu. Nie jest to produkt strategiczny w portfolio Raisio Polska Foods, dlatego nie będzie promowany. Jego obecność na rynku Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu Raisio Polska Foods uzasadnia następująco: “Chcemy tym produktem zapełnić lukę rynkową. Na rynku brakuje bowiem ogólnokrajowych dostawców, którzy zajmowaliby się dystrybucją tego rodzaju artykułów. Mamy nadzieję, że “Tradycyjne Extra” podniesie nasze obroty i wpłynie na zyski firmy”. “Tradycyjne Extra” sprzedawawane jest za 2,79 zł, w kostkach ćwierćkilogramowych. Na przełomie czerwca i lipca br. udział wartościowy Raisio Polska Foods w rynku tłuszczów żółtych wynosił 7,5 proc. i plasował ją na trzecim miejscu, po Unilever i Kama Foods, wśród producentów margaryn (dane AC Nielsen). (MKS)