M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wartość ekspozycji marek w otoczeniu Leo Beenhakkera oszacowano na 3,9 mln zł

Serwis Dzienny | 30 sierpnia 2006, 06:45

Z lipcowego badania telewizji pod kątem liczby oraz wyeksponowanych marek, które pojawiły się podczas konferencji z udziałem trenera polskiej reprezentacji...

Z lipcowego badania telewizji pod kątem liczby oraz wyeksponowanych marek, które pojawiły się podczas konferencji z udziałem trenera polskiej reprezentacji piłkarskiej Leo Beenhakkera, wynika, że najwięcej zyskała marka Kreisel. Wartość medialną tej marki w lipcu wyceniono na 663 tys. zł. Na kolejnych pozycjach były brandy Tyskie (598 tys. zł) i Puma (570 tys. zł). Łączną wartość ekspozycji marek w otoczeniu Beenhakkera w lipcu oszacowano na 3,9 mln zł. Badanie przeprowadziła firma Media-Sport. Monitorowano stacje: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Polonia, TV4, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo i Tele 5. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,