M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nike pokazuje sposoby zmniejszenia bólu w kampanii Air Max

Serwis Dzienny | 30 sierpnia 2006, 06:45

W rytm piosenki "Ból" Johnny'ego Casha Nike przypomina sportowcom, jak buty Nike Air Max mogą usuwać część bólu, jaki niesie...

W rytm piosenki "Ból" Johnny'ego Casha Nike przypomina sportowcom, jak buty Nike Air Max mogą usuwać część bólu, jaki niesie ze sobą współzawodnictwo podczas biegów, skoków przez płotki itp.

Kampania, na którą składają się dwa spoty, pokazuje sportowców, którzy mając na nogach buty Nike Air Max, pokonują mentalny i fizyczny ból. Kreację spotów przygotowała agencja Wieden & Kennedy Amsterdam. Pierwszy spot pt. "Endure" pokazuje piłkarza Ronaldinho, który przygotowuje się do strzału, Paulę Radcliffe leżącą na ziemi w rozpaczy podczas wyścigu oraz tenisistkę Marię Sharapovą patrzącą w dal po straconym uderzeniu. Spot kończy się hasłem "Trochę mniejszy ból", kierując uwagę na Nike Air Max, które pozwalają zmniejszyć fizyczny ucisk na ciało. Spot "Defy" jest bardziej ożywiony i podkreśla nową powietrzną technologię zastosowaną w butach Nike Air Max. Na pierwszy plan wysunięte są te dyscypliny sportowe, w których sportowcy odczuwają tzw. stan nieważkości. Spot kończy się hasłem "Trochę mniejsza równowaga". Reklamy od strony kreacji przygotowali dyrektorzy kreatywni: Mark Hunter i Alvaro Sotomayor, dyrektorem artystycznym kampanii jest Paulo Martins, a copywriterem obu spotów Oliver Frank. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare, za postprodukcję odpowiada Whitehouse and The Mill. Producentem spotu jest Park Pictures. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,