Kraj

SM Mlekpol rezygnuje z wprowadzenia nowej marki

SM Mlekpol z Grajewa nie wprowadzi wbrew wcześniejszym zapowiedziom (patrz DS "MMP" 20 stycznia) nowej marki produktów mlecznych. Marka ta...

SM Mlekpol z Grajewa nie wprowadzi wbrew wcześniejszym zapowiedziom (patrz DS “MMP” 20 stycznia) nowej marki produktów mlecznych. Marka ta miała być adresowana do niszowej grupy konsumentów, ale prace nad tym projektem zostały zarzucone po testach technologicznych produktów. Szczegółowe powody rezygnacji z wdrożenia tego projektu nie zostały podane. Wprowadzenie nowej marki miało być wsparte silną kampanią reklamową poprzedzoną wyborem agencji do jej realizacji.

Obecnie trwają procedury przetargowe dotyczące flagowej marki Łaciate. Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol, zapowiedziała, że agencja zostanie wybrana w ciągu dwóch tygodni. Nie wiadomo, jakie agencje startują w przetargu. Ostatnią ubiegłoroczną kampanię reklamową wraz z ogólnopolskim konkursem przygotowała agencja reklamowa Sinea Group. (AMS)