M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lenor w nietypowej akcji promocyjnej na antenie Radia Zet

Serwis Dzienny | 30 sierpnia 2006, 06:45

Lenor (Procter & Gamble Operations Polska) prowadzi na antenie Radia Zet nietypową akcję promocyjną - konkurs pod hasłem "Lista romantycznych...

Lenor (Procter & Gamble Operations Polska) prowadzi na antenie Radia Zet nietypową akcję promocyjną - konkurs pod hasłem "Lista romantycznych przebojów Lenora w Radiu Zet". Nietypową, ponieważ branża FMCG od wielu lat unika radia jako kanału komunikacji marketingowej. Dlaczego producent Lenora zdecydował się na tego rodzaju działanie i jaki miał w tym cel - nie udało nam się wczoraj ustalić w Procter & Gamble. Podobnie RRM, dom sprzedaży czasu antenowego Radia Zet, nie udzielił żadnych wyjaśnień, gdyż nie miał jak dotąd zgody klienta na upowszechnienie informacji o prowadzonej akcji.

Zabawa firmowana znakiem Lenora w Radiu Zet polega na tym, że słuchacze stacji oddają głosy (poprzez SMS-y) na najbardziej romantyczne ich zdaniem piosenki. Lista "romantycznych, czułych przebojów Lenora" prezentowana jest na antenie stacji raz w tygodniu. Wśród głosujących rozlosowywane są nagrody: bukiety kwiatów fundowane przez Radio Zet i perfumy Cat Deluxe Naomi Cambell od Procter & Gamble. Konkurs potrwa do 1 września, a jego uzupełnieniem jest kampania telewizyjna marki Lenor Aromatherapy. Spoty telewizyjne odsyłają do zabawy w Radiu Zet, które promuje zabawę także na swoich stronach internetowych. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,