Kraj

MRM Momentum promuje usługę Via Moje Doładowania

Agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum przygotowała dla firmy BillBird SA kampanię promocyjną usługi elektronicznego doładowywania kont telefonów komórkowych pre-paid Via...

Agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum przygotowała dla firmy BillBird SA kampanię promocyjną usługi elektronicznego doładowywania kont telefonów komórkowych pre-paid Via Moje Doładowania. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu prowadzonego wspólnie ze stacją Viva. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i Pop. Kampania trwa od 15 sierpnia do 28 grudnia. Nagrodami są telefony Motorola V3, Nokia 6020 oraz laptop. Agencja MRM oprócz opracowania i realizacji loterii przygotowała towarzyszące jej materiały POS – ulotki i plakaty oraz stronę WWW. Konkurs realizowany ze stacją Viva ma na celu wyłonienie pięciu najciekawszych historii o sytuacjach, w których wiele zależało od doładowania konta telefonu. Kampania skierowana jest głównie do osób w wieku 16-20 lat, które korzystają z telefonów pre-paid. Jej celem jest zachęcenie klientów do korzystania z usługi Via Moje Doładowania. (PN)