Kraj

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

Gazety grupy Orkla Press Polska i “Życie Warszawy” (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą – multimedialną historię Polski “Od Mieszka I do Jana Pawła II”. Na serię składa się 30 książek wzbogaconych o płyty CD. Serię wspiera kampania obejmująca prasę, radio, telewizję regionalną, internet i plakaty. Dla gazet Orkli działania przygotowała agencja reklamowa Admis z Białegostoku, a dla “Życia Warszawy” – dział promocji wydawcy tego dziennika. Projekt ruszy we wtorek 12 września. Książki będą ukazywać się co tydzień. Koordynatorem projektu dla gazet Orkli została spółka wchodząca do grupy Orkli Gazeta Pomorska Media z Bydgoszczy, wydawca “Gazety Pomorskiej”. W przedsięwzięciu biorą też udział tytuły: “Echo Dnia”, “Nowa Trybuna Opolska”, “Gazeta Codzienna Nowiny”, “Dziennik Wschodni”, “Głos Szczeciński”, “Gazeta Współczesna” i “Głos Koszaliński”. W październiku do akcji włączą się “Gazeta Lubuska” i “Tygodnik Ostrołęcki”. Pierwszy tom multimedialnej historii Polski będzie dołączony do części nakładu gazet Orkli w cenie 4,70 zł. Kolejne tomy będą w sprzedaży cały tydzień, a ich cena wyniesie 9,90 zł plus cena gazety. “Życie Warszawy” pierwszą część projektu dołączy bezpłatnie do całości nakładu, a kolejne będą sprzedawane w cenie 9,90 zł plus cena gazety. (KP)