Kraj

"Gazeta Wyborcza" wsparta kampanią z książką o piłkarzu Tomaszu Frankowskim

"Gazeta Wyborcza" w najbliższy poniedziałek 4 września wprowadzi do sprzedaży książkę z DVD "Franek, łowca bramek" o polskim piłkarzu Tomaszu...

“Gazeta Wyborcza” w najbliższy poniedziałek 4 września wprowadzi do sprzedaży książkę z DVD “Franek, łowca bramek” o polskim piłkarzu Tomaszu Frankowskim. Przygotował ją zespół redakcji sportowej dziennika. Książkę z płytą będzie można kupić wraz z “Gazetą Wyborczą” w cenie 24,90 zł plus cena tytułu. Publikacji towarzyszy kampania przygotowana przez agencję reklamową DDB Warszawa i dom mediowy Starlink. Działania obejmują TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Canal Plus Sport, portal Gazeta.pl, “Gazetę Sport” – dodatek “Gazety Wyborczej”. Producentem płyty jest Futpol, a partnerem medialnym Canal Plus Sport. Biuro prasowe Agory SA przekazało, że “Franek, łowca bramek” nie jest początkiem nowej samodzielnej serii, ukazuje się w ramach Biblioteki “Gazety Wyborczej”. (KP)