Kraj

PTC rusza z kampanią na 10-lecie Ery

Polska Telefonia Cyfrowa, która w tym roku obchodzi 10-lecie uruchomienia swojej sieci Era, przygotowała z tej okazji urodzinową ofertę Okazja...

Polska Telefonia Cyfrowa, która w tym roku obchodzi 10-lecie uruchomienia swojej sieci Era, przygotowała z tej okazji urodzinową ofertę Okazja Dziesięciolecia dla nowych i obecnych użytkowników. Ci pierwsi mogą m.in. skorzystać z promocyjnego abonamentu – 10 zł przez pierwsze 10 miesięcy (a później, zgodnie z cennikiem – 30 zł/miesiąc). Mogą też samodzielnie komponować swoje taryfy, korzystając z elementów poszczególnych taryf Ery: Taniej w sieci, Weekendowa, Multimedialna, Blue Connect, Z przyjacielem czy Uniwersalna. Jak twierdzi operator, daje im to możliwość łączenia np. darmowych minut do wszystkich sieci z darmowymi minutami na telefony stacjonarne czy bezpłatnymi rozmowami w soboty i niedziele w sieci Era lub tylko z wybranym numerem. Z kolei dotychczasowi abonenci Ery mogą liczyć na urodzinowe bonusy w programie utrzymaniowym Era Premia – w zależności od stażu klienta w sieci od 200 do 3,2 tys. punktów w bonusie. W ramach urodzin operator proponuje też abonentom 10 wybranych modeli telefonów po atrakcyjnych cenach (od 10 gr). Urodzinową promocję Ery wspiera od wczoraj intensywna kampania reklamowa z wykorzystaniem praktycznie wszystkich mediów i działań BTL-owych, którą przygotowały: agencja reklamowa G7, agencja BTL-owa Icon oraz dom mediowy Optimum Media OMD. (MB)