Kraj

BGŻ reklamuje kredyty po kowbojsku, prezentuje nowe logo i claim banku

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów mieszkaniowych jako produktu, który można otrzymać w bardzo krótkim czasie. Kreacja kampanii...

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów mieszkaniowych jako produktu, który można otrzymać w bardzo krótkim czasie. Kreacja kampanii autorstwa agencji McCann Erickson opiera się na wizerunku dwóch kowbojów, których postawa oddaje nastrój pojedynku, w którym wygrywa szybszy. Kampania obejmująca prasę, radio, telewizję oraz portale internetowe potrwa od 4 września do 5 października br. – Jesienna kampania kredytu mieszkaniowego jest pierwszą dużą kampanią medialną prezentującą nowe logo banku BGŻ wraz z nowym claimem “Pieniądze są dla ludzi” – powiedziała Maria Kudelska, dyrektor departamentu komunikacji w BGŻ.

Nowe logo zostało wprowadzone przez bank w kwietniu br. Maria Kudelska dodała, że w filmie reklamowym podkreślono szybkość w udzielaniu kredytu słowami “Będziesz szybszy z najszybszym kredytem mieszkaniowym”, natomiast w reklamie prasowej “Będziesz szybszy i mieszkanie będzie Twoje”. Oprócz filmu emitowanego w TVP1, TVP2, TV4, Polsacie, TVN, TVN Siedem i TVN24 został przygotowany spot radiowy (spójny w przekazie z kampanią telewizyjną i prasową) oraz płyty CD z reklamą prasową. Do ekspozycji w oddziałach oraz do lokalnych akcji mailingowych placówki otrzymają kampanijne ulotki oraz plakaty w dwóch formatach B1 i B2 do prezentowania w salach sprzedaży. Planowaniem i zakupem mediów dla BGŻ zajmuje się Universal McCann. (MB)