Kraj

WP rusza z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim "Internet z widokiem na...". Kampania wykorzystuje także media...

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim “Internet z widokiem na…”. Kampania wykorzystuje także media niestandardowe, m.in. lustra w przymierzalniach sklepowych, fotele kinowe, przedziały pociągów. Skierowana jest do osób w wieku 15-24 lata pochodzących z największych aglomeracji w Polsce, m.in. Kraków, Warszawa, Trójmiasto. Wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje, dopasowane są również do wystroju sklepów, w których są prezentowane (odrębne layouty naklejek dla każdej sieci odzieżowej czy salonów prasowych).

Natalia Hatalska, kierownik zespołu komunikacji Wirtualnej Polski, mówi, że kampania oparta na tzw. mediach ambientowych pozwala dotrzeć do użytkownika z komunikatem w miejscu i czasie, w którym się tego nie spodziewa, co znacznie zwiększa jej zapamiętywalność. Wariacje hasła przewodniego wykorzystane są w mediach niestandardowych: “Internet z widokiem na Ciebie” (lustra w przymierzalniach m.in. Reserved, Cropp Town, House, Troll), “Internet z widokiem na film” (naklejki fluorescencyjne na oparciach krzeseł w kinach Cinema City, Kinoplex), “Internet z widokiem na smak” (stojaki na stolikach w sieci Sphinx), “Internet z widokiem na podróże”, “Internet z widokiem na Polskę” (pociągi Intercity).

Oprócz tego kampania wykorzystuje media tradycyjne – outdoor (np. “Internet z widokiem na rynek” na krakowskim Rynku Głównym), internet (kampania autopromocyjna w portalu, a także w wybranych serwisach poza portalem), radio (kilkanaście rozgłośni radiowych ogólnopolskich i lokalnych, m.in. Radio Zet, Radiostacja, Radio Kolor, Radio Wawa), prasa (kampania prasowa w czasopismach, m.in. “Newsweek”, “Przekrój”, “Joy”, “Dziewczyna”, “Shape”, “Gentleman”, “Machina”). Kampania WP realizowana jest także w szkołach. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Rafineria, za zakup i planowanie mediów zespół komunikacji Wirtualnej Polski. Ze względu na zaplanowane na jesień kampanie konkurencyjnych portali – Onetu i Interii – marketer nie ujawnia terminu zakończenia działań promocyjnych. (PN)