M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Germanos wdraża nową strategię mającą poprawić świadomość marki

Serwis Dzienny | 6 września 2006, 06:45

Germanos Polska, największa poza operatorami sieć sprzedaży telefonów i akcesoriów komórkowych, wprowadza zmiany w strategii marketingowej mające poprawić wskaźniki świadomości...

Germanos Polska, największa poza operatorami sieć sprzedaży telefonów i akcesoriów komórkowych, wprowadza zmiany w strategii marketingowej mające poprawić wskaźniki świadomości marki. Salony sprzedaży Germanosa zostaną przemodelowane zarówno pod względem wyglądu, jak i kolorystyki wnętrz. Marketer nie określa, ile punktów sprzedaży uzyska nową wizualizację w pierwszym etapie projektu. Anthi Trokoudi, dyrektor ds. korporacyjnych grupy Germanos, mówi jedynie, że będzie to proces stopniowy i początkowo będzie dotyczył tylko wybranych, najlepszych punktów sprzedaży, zaś nowa kolorystyka wnętrz ma ułatwić klientom orientację wewnątrz sklepów i sprawniejszy wybór towarów i usług. Od niedawna (patrz DS "MMP" z 10 sierpnia br.) Germanos Polska współpracuje z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa (która wygrała przetarg w konkurencji z trzema innymi agencjami i zastąpiła dotychczas obsługującą Germanosa agencję Brain). Nowa agencja ma pomóc marketerowi wypracować nowy sposób pozycjonowania marki. Kluczowym segmentem konsumentów nadal pozostają dla sieci klienci indywidualni, choć Germanos liczy też na zainteresowanie klientów biznsowych. Scholz & Friends Warszawa będzie też współpracować przy bieżących (w praktyce comiesięcznych) działaniach reklamowych Germanosa - na początek przygotuje wrześniową promocję wspólną z siecią Era, która obchodzi właśnie 10. urodziny. Planowaniem i zakupem mediów dla Germanosa zajmuje się dom mediowy Zenithmedia. Germanos Polska prowadzi największą w kraju pozaoperatorską sieć sprzedaży telefonów i akcesoriów komórkowych. Łącznie ma ponad 380 salonów sprzedaży, z czego 210 pod logo Germanosa (sieć dilerska Polskiej Telefonii Cyfrowej/Era), a 170 należy do spółki zależnej GTI (sieć dilerska PTK Centertel/Orange). Przypomnijmy też, że w ubiegłym miesiącu z Germanosa odszedł Jacek Kuźnieców, dotychczasowy dyrektor generalny, który w Polkomtelu, operatorze sieci Plus, będzie nowym wiceprezesem odpowiedzialnym za sprzedaż i relacje z klientami. Jego następca w Germanosie nadal nie jest znany. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,