M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Screenvision uruchamia usługę ułatwiającą prowadzenie kampanii paneuropejskich

Serwis Dzienny | 6 września 2006, 06:45

Agencja Screenvision zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w kinach uruchomiła nową usługę mającą ułatwić marketerom prowadzenie paneuropejskich kampanii reklamowych. Nowa...

Agencja Screenvision zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w kinach uruchomiła nową usługę mającą ułatwić marketerom prowadzenie paneuropejskich kampanii reklamowych. Nowa usługa oferuje przygotowanie adaptacji reklam do krajów wybranych przez klienta agencji, postprodukcję oraz kwestie certyfikacji. Screenvision ma w swojej ofercie dostęp do 7 tys. ekranów kinowych w 11 krajach, współpracuje z domami mediowymi w krajach, w których nie jest jeszcze obecna. Nowa usługa jest oparta na doświadczeniu przeprowadzonych już paneuropejskich kampanii reklamowych marek Armani, Dolce & Gabbana i Toyota. ("Media & Marketing Europe")

Czytaj więcej na temat: , , ,