M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sklepy dyskontowe w raportach ACNielsen

Serwis Dzienny | 8 września 2006, 06:45

ACNielsen Polska oferuje swoim klientom osobne raportowanie dyskontów w panelu handlu detalicznego. Dyskonty to kanał dystrybucji o bardzo dużej dynamice...

ACNielsen Polska oferuje swoim klientom osobne raportowanie dyskontów w panelu handlu detalicznego. Dyskonty to kanał dystrybucji o bardzo dużej dynamice wzrostu. Obecnie jest 5 sieci, które mają łącznie ponad 1,5 tys. placówek. Nowa metoda estymacji tego kanału jest własną metodologią ACNielsen, taka sama jest wykorzystywana w Holandii, Irlandii, we Francji, w Czechach, na Węgrzech i w Belgii. Nowa oferta jest odpowiedzią na potrzeby marketerów, dla których dyskonty stanowią coraz ważniejszy kanał dystrybucyjny. (TW)

Czytaj więcej na temat: