Kraj

Nowy dział Brainshop U-Boot pracuje nad narzędziem badawczym

Brainshop U-Boot uruchamia nową komórkę w strukturach. Ma się ona specjalizować w ambient mediach i wykorzystywać w swojej pracy nowe...

Brainshop U-Boot uruchamia nową komórkę w strukturach. Ma się ona specjalizować w ambient mediach i wykorzystywać w swojej pracy nowe narzędzia marketingowe i badawcze. Jej uruchomienie wiąże się z planami wprowadzenia nowego narzędzia, dzięki któremu w proces tworzenia kampanii mają zostać zaangażowani przedstawiciele grupy celowej. Szczegółów projektu agencja na razie nie zdradza. Przygotowuje go we współpracy z firmą badawczą. Nowa komórka Brainshop U-Boot zatrudnia dwie osoby – Martę Hermanowicz (nowa osoba w branży) i Bartłomieja Magocha (związany z Brainshop U-Boot od kilku miesięcy). Pracami działu kieruje Maciej Obuchowicz, współwłaściciel agencji. Brainshop U-Boot w zakresie akcji niestandardowych obsługuje wybrane brandy m.in. PepsiCo, Procter & Gamble, Nestle Waters. (JN)