Kraj

HP rusza z kampanią desktopów i monitorów w duchu strategii komunikacyjnej "The Computer is Personal Again"

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię wspierającą ofertę promocyjną na desktopy i monitory marki HP. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia, kreacja została...

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię wspierającą ofertę promocyjną na desktopy i monitory marki HP. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia, kreacja została przygotowana przez McCann Hungary. Działania skierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, a także odbiorców indywidualnych zainteresowanych zakupem wydajnego i markowego sprzętu (mieszkańcy dużych miast, wykształcenie średnie+, dochody średnie+). Pierwszy etap działań obejmuje ponad 20 tytułów prasy codziennej i magazynów. Kampania informuje o możliwości wykorzystania 10-proc. rabatu przy zakupie zestawu desktop i monitor HP. Kampania prasowa potrwa kilka tygodni, prawdopodobne jest jej późniejsze rozciągnięcie na inne media. Jak wyjaśnia Luiza Dzienkiewicz-Kobus, marketing communications manager w HP, kampania mimo prosprzedażowego charakteru wpisuje się w wizerunkową platformę “The Computer is Personal Again” wprowadzoną przez HP globalnie kilka miesięcy temu. Nowa strategia komunikacyjna, wprowadzana stopniowo także w Polsce (pisaliśmy o niej w “Media & Marketing Polska” w czerwcu br.), związana jest z przesuwaniem przez HP ciężaru biznesu w kierunku konsumenta indywidualnego (wcześniej HP kojarzony był głównie z obsługą klientów korporacyjnych i firm). (MG)