Kraj

"Super Express" zmienia cennik w stołecznym wydaniu

Od 18 września Media Express, wydawca "Super Expressu", zmienia ceny reklam w warszawskim wydaniu dziennika. Nie będzie już podziału cenowego...

Od 18 września Media Express, wydawca “Super Expressu”, zmienia ceny reklam w warszawskim wydaniu dziennika. Nie będzie już podziału cenowego na strony redakcyjne i ogłoszeniowe – obowiązywać będzie jednakowa stawka. Cena jednego modułu na stronie redakcyjnej wynosić będzie 450 zł netto dla wydań codziennych i sobotnich (dotychczas 620 zł na stronach redakcyjnych i 310 zł na ogłoszeniowych) oraz 550 zł netto dla wydania piątkowego (dotychczas 770 zł na stronach redakcyjnych i 390 zł na ogłoszeniowych). Zmianom uległy także ceny stron okładkowych dodatku oraz formatów specjalnych. Dzięki temu wydawca liczy na uatrakcyjnienie swojej oferty reklamowej na rynku warszawskim. (MB)