Kraj

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na 5 km), będzie to druga jej edycja. W ubiegłorocznej, premierowej, wzięło udział 10 tys. uczestników. Jak mówi Monika Coś, PR manager Nike Poland, w tym roku firma liczy na ok. 20 tys. Szczegółowe informacje o biegu znajdują się na stronie www.runwarsaw.pl przygotowanej przez agencję FFCreation. Kampania obejmuje prasę (“Metro”, “Metropol”, “Gazeta Wyborcza”, “Przegląd Sportowy”, “Bieganie”, “Jogging”), środki transportu (tramwaje, metro) i internet (Onet, O2, WP, Interia, eWarszawa, Wirtualna.Warszawa.pl, PoGodzinach.pl, Wszystkoobieganiu.com.pl, Biegajznami.pl etc. oraz komunikator Gadu-Gadu), a także duże nośniki outdoorowe w Warszawie. Kreacja jest urozmaicona, różne layouty z różnymi hasłami przygotowano dla poszczególnych dzielnic (np. “Biegnij Powiśle!”, “Bródno nie brudno, trzeba się ruszać!” etc.). Równolegle Nike Poland prowadzi kampanię wspierającą linię produktową Nike Air (buty) i jej nowy produkt Nike Air Max 360. Kampania ma również charakter wizerunkowy, dwa emitowane spoty skupiają się na trudnych chwilach sportowej walki poprzedzających momenty chwały i na przejmującym bólu, który muszą pokonywać sportowcy na drodze do sukcesu (z przekazem, że dzięki Nike Air ten ból może być mniejszy). Kampania telewizyjna potrwa do 24 września. Spoty 60- i 30-sek. pojawiają się na antenach: TVN, Polsatu, TVP, MTV Polska i Viva Polska, a także w innych wybranych kanałach tematycznych. Spoty można też obejrzeć na www.nikeair.com. Poza telewizją mediaplan obejmuje też internet (m.in. Onet, WP, Interia, Korba.pl, Gadu-Gadu, Tlen, wybrane serwisy sportowe) i prasę (m.in. “Aktivist”, “Exclusive”, “Hiro”). Nike Poland współpracuje z MindShare Polska i FFCreation, kreacja filmów przygotowywana jest centralnie (Wieden & Kennedy). (MG)