Kraj

Bartłomiej Bartoszek zakłada agencję Concept Institute

Bartłomiej Bartoszek, który do stycznia br. pełnił funkcję dyr. kreacji agencji TBWA/Warszawa, zakłada własną agencję reklamową - Concept Institute. Będzie...

Bartłomiej Bartoszek, który do stycznia br. pełnił funkcję dyr. kreacji agencji TBWA/Warszawa, zakłada własną agencję reklamową – Concept Institute. Będzie ona miała trzech współwłaścicieli mających równe udziały. Dwaj pozostali to Jacek Łach i Antoni Ronowicz, współwłaściciele studia graficznego Studio Agrasa stającego się obecnie częścią agencji. Z Concept Institute na stanowisku new business managera współpracował będzie Robert Moskwa (współpracujący wcześniej z TBWA, kierownik teatru K2). Agencja ma być fullservice’owa, ale nie ma planów rozbudowywania jej struktury. – Zasadą funkcjonowania agencji będzie bezpośredni kontakt klientów z tymi, co reklamę tworzą – twierdzi Bartoszek. – Jeśli klient obecności accounta nie zażąda, to, wynika to z moich sieciowych doświadczeń, jego obecność w procesie tworzenia reklamy nie jest niezbędna – twierdzi Bartoszek. Dodaje, że Concept Institute będzie korzystać w miarę potrzeb z usług specjalistów, ale nie planuje zatrudniania ich na stałe. – To tylko podnosi koszty ponoszone potem przez klienta – mówi Bartoszek. – Po co np. zatrudniać na stałe w agencji trzech producentów fillmowych, skoro realizacje spotu powierza się studiom filmowym, a one w swoich strukturach producentów już mają. Agencja nie ma jeszcze żadnych klientów, ale jak twierdzi jej szef, prowadzone są rozmowy z potencjalnymi partnerami. (AMS)