Kraj

Kampania październikowego "Muratora" w podwyższonym nakładzie

Najnowszy, październikowy "Murator" (Wydawnictwo Murator) ma najwyższy w br. nakład, który wynosi 175 tys. egz. (średni nakład za okres I-V...

Najnowszy, październikowy “Murator” (Wydawnictwo Murator) ma najwyższy w br. nakład, który wynosi 175 tys. egz. (średni nakład za okres I-V br. wyniósł ok. 160 tys. egz., ZKDP). W bieżącym numerze miesięcznik rozpoczyna drugą edycję akcji “Cieplejszy dom – to się opłaca”. Wydanie wspiera kampania, która obejmuje: TVN, TVN24, TV4, kanały tematyczne, a także prasę i internet. Kreację przygotowała agencja Pentagon Media Team we współpracy z działem marketingu Wydawnictwa Murator odpowiedzialnym za produkty budowlane. Wykonawstwo zlecono firmie Avantgarde-Productions, a zakup mediów – domowi mediowemu MindShare Polska. (KP)