Kraj

Haribo stawia na edukację i zdrowie w najnowszej kampanii "Haribo smak radości"

Firma Haribo, producent żelków, rozpoczęła drugi etap tegorocznych działań reklamowych - "Haribo smak radości". Tematem przewodnim kampanii jest zdrowie i...

Firma Haribo, producent żelków, rozpoczęła drugi etap tegorocznych działań reklamowych – “Haribo smak radości”. Tematem przewodnim kampanii jest zdrowie i edukacja. Działania obejmują TV, internet oraz prasę, w której pojawiają się reklamy przeznaczone dla rodziców, promujące aspekty zdrowotne żelków. Działania mają wspomóc m.in. sprzedaż nowych produktów, takich jak żelki witaminowe – Haribo (Misie z sokiem) i Owoce Leśne. Filmy reklamowe z muzyką Marka Kościkiewicza emitowane będą do końca października w TV ogólnopolskich i tematycznych. Autorem kampanii od strony kreacji jest agencja Altea, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Group. Artykuły sponsorskie i działania PR przygotowuje agencja Effective Public Relations. (MKS)