Kraj

Globalny serwis Koniki Minolty autorstwa agencji Hypermedia ruszy na przełomie roku

Globalny serwis Koniki Minolty autorstwa agencji Hypermedia ruszy na przełomie roku. Agencja zaprezentowała ostatnio w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings...

Globalny serwis Koniki Minolty autorstwa agencji Hypermedia ruszy na przełomie roku. Agencja zaprezentowała ostatnio w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings Inc. w Tokio projekty stron WWW dla tego klienta. Prototypy layoutów są wynikiem ponadpółrocznej pracy analitycznej i konsultingowej. Kontrakt pomiędzy Hypermedia a japońskim holdingiem Koniki Minolta został podpisany w styczniu 2006 roku. Zadaniem agencji jest przygotowanie globalnych standardów stron WWW Koniki Minolty zawierających wytyczne dotyczące m.in. architektury informacji, nawigacji oraz projektu graficznego i prezentacji treści. Jest to jedyny tego rodzaju kontrakt między polską agencją interaktywną i klientem działającym na tylu rynkach. Zaproponowane rozwiązania nawigacyjne, architektura informacji na witrynach i design oparte zostały na wcześniej zatwierdzonych przez klienta tzw. moodboardach. Są to kompozycje kształtów, gam barwnych, zdjęć, układów typograficznych. Przygotowane projekty to także wynik analizy konkurencji Koniki Minolty i trwających trzy miesiące konsultacji w siedzibach głównych koncernu w Stanach Zjednoczonych, w Europie i Azji. – Konsultacje z przedstawicielami Koniki Minolty w trzech regionach pozwoliły zidentyfikować m.in. cele poszczególnych jednostek biznesowych – mówi Grzegorz Miśta, account manager Koniki Minolty w agencji. Prace nad projektem nowego site’u zbiegają się w czasie ze zmianą strategii koncernu. Konica Minolta wycofała się ze sprzętu konsumenckiego i przestawiła wyłącznie na ofertę business-to-business. (TW)